Начало » Общински дейности » Бюджет и финанси

 

Бюджет и финанси

  Oтчет за касовото изпълнение на Бюджет 2017 г. за второ тримесечие
  Oтчет за касовото изпълнение на Бюджет 2017 г. за първо тримесечие
  Бюджет 2017 г. на Община Кубрат - публикуван на 31.01.2017 г., 15:38 ч.
  Актуализация на Бюджет 2017 г. - публикуван на 05.05.2017 г., 16:58 ч.
  Отчет за касовото изпълнение към 31.08.2017 г. на Бюджет 2017 г.
  Отчет за касовото изпълнение към 31.07.2017 г. на Бюджет 2017 г.
  Отчет за касовото изпълнение към 30.06.2017 г. на Бюджет 2017 г.
  Отчет за касовото изпълнение към 31.05.2017 г. на Бюджет 2017 г.
  Отчет за касовото изпълнение към 30.04.2017 г. на Бюджет 2017 г.
  Отчет за касовото изпълнение към 31.03.2017 г. на Бюджет 2017 г.
  Отчет за касовото изпълнение към 28.02.2017 г. на Бюджет 2017 г.
  Отчет за касовото изпълнение към 31.01.2017 г. на Бюджет 2017 г.

 

 

  Одитен доклад за резултатите от извършен финансов одит на Годишния финансов отчет на община Кубрат за 2016 г.
  Одитен доклад за резултатите от извършен финансов одит на Годишния финансов отчет на община Кубрат за 2015 г.
  Одитен доклад за резултатите от извършен финансов одит на Годишния финансов отчет на община Кубрат за 2014 г.
  Одитен доклад за резултатите от извършен финансов одит на Годишния финансов отчет на община Кубрат за 2013 г.
  Бюджетна прогноза на Община Кубрат за периода 2017 - 2019 г.
  Бюджетна прогноза на Община Кубрат за периода 2015 - 2017 г.
  Отчет за изпълнение на Бюджет 2015 г. на Община Кубрат
  Отчет за изпълнение на Бюджет 2014 г. на Община Кубрат
  Отчет за изпълнение на Бюджет 2013 г. на Община Кубрат
  Отчет за изпълнение на Бюджет 2012 г. на Община Кубрат
  Отчет за изпълнение на Бюджет 2011 г. на Община Кубрат
  Отчет за изпълнение на Бюджет 2010 г. на Община Кубрат

 

 

Функционални приоритети

 

1. Организира разработването, приемането и актуализацията на общинския бюджет, по пълна бюджетна класификация;

2. Съставя проекта за бюджет на общината за текущата година и подготвя прогноза за следващи периоди;

3. Разработва и внася за утвърждаване в Общински съвет на план-сметките за приходи и разходи на извънбюджетните и фондови сметки на общината;

4. Осъществява оперативно ръководство върху събирането и разходването на средствата по бюджета, извънбюджетните средства и фондовете на общината;

5. Осъществява оперативно ръководство за своевременното финансиране на разходите по всички второстепенни разпоредители на бюджетни кредити, в сферата на здравеопазване, образование, култура, социални дейности и кметства;

6. Подготвя предложения относно конкретния размер на местните такси, размера на стойността на услугите, извършвани от общината на граждани, в съответствие с действащото законодателство;

7. Осъществява контрол върху целесъобразното и законосъобразното изразходване на бюджетните средства от второстепенните разпоредители с бюджетни кредити;

8. Подготвя отчетите за касово изпълнение на бюджета по образец на Министерство на финансите, в частта му за плана и натуралните показатели;

9. Следи за своевременното внасяне на събраните суми от такси и услуги в приход на общинския бюджет;

10. Оказва методическа помощ по разработването и изпълнението на бюджета на учрежденията и заведенията – второстепенни разпоредители с бюджетни кредити;

11. Изготвя сборните, периодични и годишни отчети за изпълнението на бюджета на общината, извършва анализ на разходите, като прави предложение за подобряване на бюджетната и финансова дейност;

12. Анализира резултатите от дейността на бюджетните организации и търговските дружества към общината; разработва системи за контрол по изпълнението на бюджета и дейността на общинските структури и общинските търговски дружества; съставя периодични доклади за извършени проверки и предлага ефективни решения;

13. Подготвя предложения до Общински съвет за размера на средните брутни работни заплати на работещите в бюджетната сфера и след решение уведомява бюджетните звена, контролира изпълнението на решенията на Общински съвет;

14. Приема писма, сигнали и запитвания на ръководителите на бюджетни звена, свързани с бюджетната и финансова дисциплина и осъществява връзка с висшестоящи органи за компетентни отговори;

15. Оказва съдействие на Сметна палата и други контролни органи;

16. Координира дейността с Данъчна администрация по изготвяне на приходната част на бюджета на общината, следи за постъпленията от приходите от отдадени обекти под наем, приходите от проведени търгове за приватизация и отстъпено право за строеж;

17. Участвува при подготовката на становища до ръководството на общината по финансови въпроси; отговаря за материалите, които се внасят в общински съвет за утвърждаване, свързани с финансите на общината;

18. Извършва контрола и методологията на бюджетните звена, във връзка с изпълнението на нормативната уредба на бюджетните организации.